loading...
ورزش
جواد مهدیخانی بازدید : 4 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (0)


پاسخ قاطعانه سرمربی تیم ملی به سوال تکراری/ کروش: رحمتی و عقیلی فرصت خود را از دست دادند

ورزش > فوتبال ملی - سرمربی تیم ملی ایران می گوید تنها به بازیکنانی فکر می کند که با تمام وجود خودشان را در اختیار تیم قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که صبح امروز (جمعه) مهمان برنامه «ورزش و مردم» بود، در پاسخ به این سوال که آیا سیدمهدی رحمتی و هادی عقیلی در آینده جایی در تیم ملی خواهند داشت، گفت: «مهم ترین چیز برای من نگه داشتن نظم و انضباط تیمی است. این احساسی است که در حال حاضر دارم. در فوتبال حرفه ای هیچ چیز بالاتر از تیم نیست. وظیفه من این است که بدانم تمام بازیکنانم با تعهد کامل کار خود را انجام می دهند. با تمام احترامی که برای این دو بازیکن قائلم، باید به آن 25 بازیکنی فکر کنم که با تمام وجود خودشان را در اختیار تیم قرار دادند. من بازیکنان با شهامتی می خواهم که خودشان را در اختیار تیم قرار دادند. متاسفانه آنها فرصت خود را از دست دادند. این نمونه ای برای بازیکنان جوان است که وقتی به تیم ملی دعوت می شوند هیچ شرایطی برای آن نگدارند. مهم ترین چیز برای ما ادامه کار با بازیکنانی است که تعهد خود را به من نشان دادند و ذهنیت خوبی دارند.»

او در مورد احتمال بازگشت علی کریمی هم گفت: «هر بازیکنی که فصل آینده آمادگی خود را نشان دهد به تیم ملی دعوت خواهد شد. این وظیفه من است که به عنوان سرمربی تیم ملی بهترین بازیکنان را دعوت کنم. در ایران بازیکنان زیادی با تجربه بین المللی وجود ندارد بنابراین باید یک بالانس خوبی میان بازیکنان جوان و بازیکنان با تجربه ایجاد کنیم. نگاه اول من وفاداری به بازیکنانی است که در این راه ما را همراهی کردند. اما به این معنی نیست که آنها هم ضمانت حضور در تیم ملی را دارند. آنها باید در تمام بازی های لیگ نشان دهند که چرا ملی پوش شده اند.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 702
  • کدهای اختصاصی